דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על Banners
Banners
באנר דוגמא

תמיכה לאחר קניה

שרתול מעניקה תמיכה רציפה ושוטפת לפני קניית הציוד, במהלך הקנייה ואחריה ומעניקה גיבוי מלא להשתלבותם במעגל העבודה.

 

הצוות המיומן והמקצועי של החברה מסייע לרוכש הן בתפעול הציוד / התוכנה והן בניתוח הממצאים והגשת הדוחות.

 

 


טלפונית

 

נציג החברה מסייע ללקוח הנמצא בשטח בהבנת הממצאים או במציאת פתרונות המשך במהלך בדיקות.


השרות ניתן לכל מגזרי הלקוחות ולאורך כל שעות פעילות החברה.

 


העברות מדיות מצולמות וסיוע בניתוח



דרך יעילה לסיוע בפיענוח ממצאים מתאפשרת על ידי העברת מדיות מצולמות - ויזואליות ותרמיות של האזור הנבדק.

טכנולוגיות הצילום המשולב הקיימות במרבית המצלמות מאפשרות העברת המידע ביעילות באמצעות רשת  האינטרנט.

ללקוח יש אפשרות להעביר לאנשי החברה את החומר והצילומים אותם עליו לנתח ולהיעזר בצוות בניתוח שלהם.

 


פגישות רענון 

אנשי החברה ממשיכים ומלווים את הלקוח גם לאחר רכישת הציוד ועורכים עימו פגישות רענון במשרד החברה.

 

פגישת רענון כוללת ניתוח מקרים מעשיים, אשר בוצעו ע"י הלקוח במהלך עבודותיו וכן רענון לגבי יכולות הציוד והתוכנה.

עבור לתוכן העמוד